+48 61 87 68 306

Jak złożyć zamówienie:
1. Szukaj, przeglądaj, produkty po nazwie lub numerach katalogowych
2. Dodawaj wybrane produkty do koszyka
3. Zobacz swój koszyk (przycisk na górnym pasku menu)
4. Teraz możesz zmienić liczbę sztuk - wpisz w pole i naciśnij ″przelicz″
5. Możesz też usunąć omyłkowo dodane produkty - przyciskiem ″usuń″
6. Jeśli o czymś zapomniałeś, wróć do sklepu i dodaj do koszyka
7. Na koniec idź „do kasy” wybierz formę doręczenia i płatności i złóż zamówienie
8. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail informującego o kosztach wysyłki


UWAGA:
NIE ZNALAZŁEŚ PRODUKTU KTÓRY CIĘ INTERESUJE ???
NAPISZ DO NAS , SKONTAKTUJ SIĘ TELEFONICZNIE.
POSIADAMY MAGAZYN CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO WSZYSTKICH TYPÓW MASZYN KRAWIECKICH.
W SKLEPIE UMIESZCZONE SĄ PRODUKTY NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE I KUPOWANE PRZEZ NASZYCH KLIENTÓW.


Koszty i sposoby dostawy

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.Można go także odebrać osobiście w siedzibie naszej Firmy w Poznaniu przy ul.Radowita 17

Sposób dostawy
Koszt dostawy
Czas dostawy
Przesyłka kurierska

do   3kg - 15,60 zł.
do 10kg - 18,00 zł.
do 20kg - 20,00 zł.
do 31,5kg - 22,00 zł.
do 50 kg -   49,00 zł.
pobranie 5,00zł. doliczane do kosztów podstawowych

Na specjalne życzenie klienta wysyłamy paczki do 100g. Pocztą Polską listem priorytetowym poleconym. Koszt wynosi 10,00 zł. Płatność tylko i wyłącznie przelewem.

następny dzień roboczy po wysyłce paczki z magazynu*

*Czas dostawy może się wydłużyć z powodu niezastania nikogo pod podanym adresem lub z innych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.

Sklep REXEL nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie lub Pocztę Polską. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail.

Na życzenie klienta możemy podać numer listu przewozowego oraz numer telefonu do lokalnego przedstawiciela firmy kurierskiej. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu 24h . Jeżeli chodzi o Pocztę Polską to nie mamy wpływu na czas dostarczenia jest to ok 2-5 dni roboczych.

Bezpieczeństwo dostawy

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar kurierem DHL jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Przesyłki są oklejane firmową taśmą REXEL , by mieli Państwo pewność, że nikt ich nie otwierał po opuszczeniu magazynu.

W razie jakichkolwiek zastrzeżeń do stanu opakowania, prosimy sprawdzić zawartość w obecności kuriera i w razie jakichkolwiek zastrzeżeń, spisać z kurierem protokół szkody, koniecznie zachowując 1 egzemplarz. Należy poinformować nas o zdarzeniu telefonicznie lub e-mailem, podając numer zamówienia.

Dostępność produktu

Większość zamieszczonych produktów w sklepie REXEL znajdują się na stanie magazynowym Firmy w ilościach wynikających z przeznaczenia i struktury sprzedaży danego artykułu.

Wysyłka produktów realizowana jest w ciągu 48h od złożenia zamówienia.
Dla produktów oznaczonych ″sprowadzany na zamówienie″ termin wysyłki ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a właściwą datę wysyłki wprowadzamy do statusu zamówienia. Status zamówienia można sprawdzać w zakładce Moje Konto.

Formy płatności

Możliwe są następujące formy płatności:

  • Za pobraniem: płaci się gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze towaru lub w kasie punktu odbioru osobistego.
  • Przelewem: po przyjęciu zamówienia do realizacji, wysyłamy e-mail z numerem konta bankowego. Paczka jest wysyłana jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, a zamówienie zostanie skompletowane. Niestety nie możemy dokonać wysyłki na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu. Wpływy są sprawdzane kilkakrotnie w ciągu dnia. Nasz numer konta to: 80 1020 4027 0000 1002 0036 2061.


Wystawianie Faktur VAT


Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT lub paragon według danych podanych w zamówieniu.
Faktura VAT drukowana jest z datą wysyłki towaru i nie ma możliwości jej zmiany.
W celu uzyskania duplikatu faktury, prosimy o kontakt telefoniczny.